16
Τάσεις και Ενδιαφέροντα

Το Google Maps κάνει ακόμη πιο εύκολα τα ψώνια!

Το Google Maps κάνει ακόμη πιο εύκολα τα ψώνια!
Η νέα λειτουργία του Google Maps σου δείχνει την κίνηση, όχι μόνο στους δρόμους αλλά ακόμη και στα… πεζοδρόμια!

Το Google Maps είναι ένα από τα πιο χρήσιμα apps σε ένα smartphone. Ξεκινώντας από την εποχή που έδειχνε μόνο… χάρτες, τώρα το Google Maps έχει αναλάβει πολλές επιπλέον λειτουργίες, με πιο σημαντική αυτή του πλοηγού – λειτουργία με την οποία εν μία νυκτί εξαφάνισε από την αγορά τους παραδοσιακούς πλοηγούς αυτοκινήτων. Η Google, όμως, συνεχίζει και προσθέτει πράγματα και πλέον το Maps είναι σε θέση, όχι μόνο να σου δείξει τους χάρτες μιας περιοχής, αλλά και να σε καθοδηγήσει, να σε πληροφορήσει για σημαντικά πράγματα τα οποία βρίσκονται σε μια περιοχή, όπως υπηρεσίες, νοσοκομεία, δημόσια κτήρια, αξιοθέατα, ακόμη και καταστήματα, αντικαθιστώντας τον «χρυσό οδηγό». Μπορεί επίσης να υπολογίσει την κίνηση στους δρόμους και να σε ανακατευθύνει σε δρόμους με λιγότερη συμφόρηση.

Τώρα η Google θέλει να επεκτείνει αυτή τη λειτουργία έτσι ώστε να συμπεριλάβει και την κίνηση στα πεζοδρόμια! Ούτως ή άλλως, το σύστημα υπολογισμού της συμφόρησης βασιζόταν στην κίνηση των «στιγμάτων» των χρηστών smartphones, μέσω των οποίων οι υπολογιστές της Google μπορούσαν να καταλάβουν το εάν σε κάποιους δρόμους υπάρχει μποτιλιάρισμα ή έστω συμφόρηση. Επεκτείνοντας αυτή τη λειτουργία, τώρα είναι σε θέση να καταλάβουν εάν υπάρχει και πολυκοσμία σε πεζούς!

Η νέα αυτή λειτουργία, η οποία ονομάζεται Area Busyness, θα πρέπει να έχει ήδη ενεργοποιηθεί παγκοσμίως, μιας και η Google ήθελε να την έχει έτοιμη για τις γιορτές και για τα Χριστουγεννιάτικα ψώνια, δείχνοντας στους χρήστες της σε ποια σημεία υπάρχει πολυκοσμία για να μπορέσουν να την αποφύγουν ή, αν κάποιοι ήθελαν να νιώσουν το Χριστουγεννιάτικο πνεύμα, να την εντοπίσουν!

Εκτός από αυτό, η Google έχει κι άλλες λειτουργίες να προσθέσει στο Maps. Ένα από αυτά είναι το Directory tab, το οποίο μπορεί να δώσει πληροφορίες για καταστήματα τα οποία βρίσκονται μέσα στο ίδιο κτήριο, όπως σε πολυκαταστήματα, εμπορικά κέντρα, αεροδρόμια ή σταθμούς. Σε αυτά θα προσθέσουν και πληροφορίες για παροχές, όπως θέσεις πάρκινγκ ή σαλόνια αεροδρομίων.

Επίσης θέλουν να κάνουν τις περιγραφές των εστιατορίων πιο λεπτομερείς, με χρήσιμες πληροφορίες όπως εύρος τιμών. Επ’ αυτού, κάνουν πιο απλή την διαδικασία για προσθήκη τέτοιων πληροφοριών, όπως τραπέζια σε εξωτερικούς χώρους και επιλογή για delivery.

Τέλος, για της ΗΠΑ, το Google Maps διαθέτει και λειτουργία παρακολούθησης της πορείας κάποιας παραγγελίας, αλλά ακόμη και παραλαβής, με τους χρήστες να μπορούν να ενημερώνουν τα καταστήματα για τη δική τους θέση και τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης στο κατάστημα, έτσι ώστε να έχουν την παραγγελία τους έτοιμη! Η λειτουργία αυτή καλύπτει πάνω από 2000 καταστήματα σε 30 πολιτείες και λειτουργεί σε αλυσίδες καταστημάτων τις οποίες δεν έχει νόημα να αναφέρουμε, μιας και δεν υπάρχουν καν στην Ευρώπη.